czwartek, 23 kwietnia 2015

Woke up an optimist


Godzina 3:05
nie mogę zasnąć...
a o 6 muszę wstać i iść do szkoły...
Jutro mamy skrócone lekcje o 5 minut i przerwy trwające po 5 minut, bo maturzyści mają apel z okazji zakończenia szkoły. A wieczorem mam połowinki. Co to takiego jest?
U nas wygląda to tak, że któraś klasa z 4 szkół w naszej gminie tworzy wydarzenie na fb. 4 osoby z klasy są organizatorami - zbierają pieniądze, organizują salę, dj, jedzenie. Koszt 30 zł. Impreza zaczyna się o 19:00 a kończy się o 3:00. Przy wejściu składane sa podpisy oraz każda osoba dostaje pieczątkę ewentualnie opaskę na rękę. Kto może tam przyjść? Oczywiście każdy kto zapłaci. Nie ma limitu wiekowego, ale najczęściej przychodzą osoby od 17 do 23/22 roku życia. Na takiej imprezie bawi się około 350 osób, gdyż więcej nie zmieściłoby się na sali. :)
Z domu wyjadę około godziny 20. Po drodze zabiorę swoją koleżankę i na miejscu będę kilkanaście minut po 20. Są to juz ostatnie połowinki mojego rocznika, więc zamierzam dobrze się bawić.. ale z tym to nigdy nie wiadomo...

Dzięki temu, że nie mogę zasnąć sprawdziłam swoją pocztę mailową...i nie mogę uwierzyć w to, co zobaczyłam...
Wygrałam sukienkę w konkursie zorganizowanym przez http://kolorowaosobowosc.blogspot.com
Bardzo dziękuję! <3
Jeszcze nigdy nie wygrałam w konkursie takim jak ten... :O
wow :O

Poniżej zdjęcia mojego autorstwa... zdjęcia nieba, które zawsze jest dla mnie piękne... :)
Jest takie magiczne i nieprzewidywalne. Patrzenie w niebo mnie uspokaja, wprowadza w głębokie przemyślenia i wywołuje uśmiech na twarzy, a wyobraźnia szaleje..














3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej! Zdjęcia są niesamowite. Sama mogłabym fotografować zachody i wschody każdego dnia. Mam sporo zdjęć na dysku, a częścią podzieliłam się na tumblurze.
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że wygrałaś. Gratuluję!
    Jeżeli chodzi o połowinki to życzę udanej zabawy.. Szkoda,że u nas w szkole nie ma czegoś takiego..
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać zdjęcia zachodów słońca, są tak bardzo klimatyczne! :)
    Obserwuję! :)
    Widzę, że masz floga, to zapraszam również do mnie: mooneykills.flog.pl

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :)
    Nowy post- już w piątek!
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń